AD_LIFE-MOMENTS_MOTHER-CHILD-PARC-NATURE_LARGE_2021

Zaangażowanie na rzecz ludzi

Naszą misją jest codzienna praca na rzecz zdrowia i dobrego samopoczucia. Dbałość o dobro delikatnej skóry poprzez oferowanie jej produktów pielęgnacyjnych coraz lepiej dostosowanych do jej potrzeb oraz zagwarantowanie całkowitej przejrzystości.

Ale także o dobro naszych pracowników, naszych partnerów rolnych, dostawców oraz osób najbardziej ubogich i bezbronnych. Jesteśmy przekonani, że postępu i innowacji nie da się osiągnąć bez głębokiego szacunku dla ludzi.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FILLE_2021 1440x500

Fundacja Użyteczności Publicznej

A-DERMA to marka Pierre Fabre, grupy farmaceutycznej należącej do Fundacji uznanej za działalność na rzecz pożytku publicznego, która poprzez długoterminowe programy przyczynia się do zapewnienia najuboższym populacjom świata lepszego dostępu do wysokiej jakości leków i opieki 

W ten sposób każdy sprzedany produkt A-DERMA przyczynia się do realizacji tych programów pomocowych, ponieważ część naszych obrotów przekazujemy na rzecz Fundacji Pierre Fabre. Tym samym, dzięki Fundacji Pierre Fabre, my, nasi konsumenci i partnerzy z sektora opieki zdrowotnej aktywnie przyczyniamy się do zapewnienia dostępu do opieki zdrowotnej osobom znajdującym się w najtrudniejszej sytuacji. To świetny sposób na nadanie sensu konsumpcji. Za każdym razem, gdy troszczymy się o jedną osobę, sprawiamy, że świat staje się lepszy.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_EXOMEGA_2021 577x577

Tworzenie użytecznych dermokosmetyków

Podejście „pacjento-centryczne” oznacza umieszczenie konsumenta w centrum innowacji, aby wspólnie kreować przyszłe rozwiązania. Dbamy o to, by tworzyć produkty prawdziwie użyteczne, produkty, które wnoszą realną zmianę w codzienne życie osób o delikatnej skórze. 
Każde nowe rozwiązanie jest inicjowane poprzez uważne wsłuchiwanie się w potrzeby konsumentów i ciągły dialog, który jest obecnie ułatwiany przez liczne możliwości, jakie oferuje technologia cyfrowa. 

Dobrym przykładem produktu A-DERMA, który powstał w oparciu o koncept Patient Centricity, jest Exomega CONTROL Spray Emolient: ekspresowy emolientowy produkt do aplikacji w czasie krótszym niż 1 minuta. Ma na celu poprawę codziennego funkcjonowania skóry suchej, skłonnej do egzemy atopowej dzięki praktyczności i łatwości stosowania produktu zapakowanego w dyfuzor o nieprzerywanym spryskiwaniu w każdej pozycji - 360°.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_GII_2021 577x577

Przejrzystość, gwarancja zaufania

Ponieważ słuchamy obaw konsumentów, w marce A-Derma stosujemy całkowicie przejrzyste zasady dotyczące składu naszych produktów. Każdy z naszych preparatów zawiera precyzyjną ilość potrzebnych składników, starannie dobranych w celu zapewnienia doskonałej tolerancji i skuteczności. Sprawiamy, że skład naszych produktów jest łatwo dostępny i zrozumiały. 
Przejrzystość i zaangażowanie są dobre, ale jeszcze lepiej, gdy możemy to udowodnić. Dlatego też nasza grupa opracowała specjalne narzędzie: Green Impact Index.
Jego rola? Pomiar wpływu naszych produktów na środowisko i społeczeństwo, a tym samym określenie sposobów optymalizacji ich profilu ekologiczno - społeczno - projektowego w ramach ciągłego procesu doskonalenia. Zarówno dla nas, jak i dla naszych konsumentów, Green Impact Index zapewnia pełną przejrzystość naszych produktów.

Czym jest Green Impact Index

Walka z marnotrawstwem,
Pomoc dla najuboższych

W ramach naszego zaangażowania na rzecz zdrowia i dobrego samopoczucia delikatnej skóry, A-Derma przekazuje organizacjom charytatywnym wszystkie niesprzedane produkty, które wciąż nadają się do użytku.
Dlatego właśnie stworzyliśmy partnerski projekt z firmą Phenix, francuskim start-upem, który opracowuje innowacyjne rozwiązania oferujące drugie życie niesprzedanym artykułom spożywczym i niespożywczym, aby wspomóc najbardziej potrzebujące osoby.

powrót do góry